torsdag 6 oktober 2011

061011

På lördag är det dags för utställning på hemmaplan. Det är en utställning i Nordichallen som heter Mittnorden utställningen. Det ska bli roligt och få visa Ila och se hur det går!
Vi kommer att träna lite grann innan lördag så jag vet att allt fungerar med att stå fint och trava fint!
071011
Jag vet att det har varit lite funderingar på om jag inte har kunnat gjort något åt där man skriver kommentarer. Nu har jag ordnat en helsida att kommentera på som jag själv tycker ska bli lättare, jag hoppas att ni kommer att tycka det också!
Jag har provat de tre olika alternativen och detta med en helsida tycker jag blev lättast.
  

4 kommentarer:

  1. Var man skriver kommentarn tycker inte jag spelar så stor roll men att slippa ca fyra knapptryckningar är kanon!
    //råckis

    SvaraRadera
  2. Alla mina kommentarer jag lämnade i går kväll förresten, är dom borta. Tyckte det var så himla enkelt att bara trycka på enter för att kommentera...
    //råckis

    SvaraRadera
  3. Hej Råckis!
    Vad bra att det är bättre nu! :) roligt att höra!
    Jag har inte fått några kommentarer av dig i går, vad konstigt!! men det ska nog bli bättre nu när jag har ändrat där man skriver kommentarer.

    SvaraRadera
  4. Lycka till!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, det uppskattas alltid!