söndag 2 juni 2013

På valpbesök

I eftermiddag har vi varit hos Leif och Ulrika, som äger drevrarna SE JCH SE UCH Aco och SE JCH SE UCH Dungabackens Frippa "Ronja". Det är nämligen så att de har skaffat en himla söt valp. En valp vid namn Kilhammars Ellie, som Aco är pappa åt och Ronja är farmor till! Ellie var sötare än socker. Hon var så lugn och stabil samtidig som hon var busig mellan varven. Det var riktigt roligt att se! kan säga att det var svårt att åka därifrån. Det ska verkligen bli roligt att vara med på jakter med denna tös eftersom jag vet ju hur duktig Aco och Ronja är, och jag har en känsla för att Ellie inte blir sämre. :)

Eftersom att bilder säger mer än tusen ord, kan du nedan se bilder på underverket, hennes pappa, farmor och på mig med henne.


 Fina, fina Ellie!
 





Till vänster: Pappa Aco och dottern Ellie.
Till höger: Farmor Ronja och barnbarnet Ellie.

 
Elli med pappa Aco
 
Farmor Ronja med barnbarnet Ellie. 

 
 Jag med finaste Ellie-bus!
 
Till sist vill jag önska Leif, Ulrika m.fl. LYCKA TILL med Ellie! ♥
Tack för att vi fick komma och titta! hon är verkligen en skönhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, det uppskattas alltid!