onsdag 29 maj 2013

Rallyträning

I kväll var det rally för hela slanten. Det gick hur bra som helst! och jag är så glad och nöjd med att det fungerar att börja med att värma upp Ila med bus och skoj och sedan gå banan, då är det precis som hon inte hade gjort annat. Vi gick de två banorna som var uppsatta flera gånger och hon hade alltid stenkoll på vad som skulle göras. Hon hade en utmärkt ögonkontakt med mig under alla gångerna vi gick banorna, så det kändes och känns jättekul! I kväll fick vi faktiskt gå en bana som var med på en rallytävling i helgen, det tyckte jag var roligt eftersom då får jag en bild utav hur en "riktigt" bana kan se ut på tävling. Om jag ska sammanfatta kvällen så var det en riktigt lyckad rallykväll, det vet jag att både Ila och jag tycker. :)   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, det uppskattas alltid!