fredag 5 augusti 2016

Rallylydnadsdebut...

...Det trodde ni inte va? inte jag heller för den delen! :) mina nerver och prestationsångest har förut tagit över. Men när det var en träningstävling på hemmaklubben, Njurunda BHK, kunde jag inte låta bli. Jag och Ila har inte tränat rally ordentligt på ca 2 år, men Ila gör mig aldrig besviken. Vi skrapade ihop hela 93 poäng av max 100 poäng! wow, vilken grej och vilken tjej Ila är! om detta skulle varit en tävling som registrerats hade vi med råge klarat av att ta första godkända rundan och detta på första försöket. Jag har givit mig in i en överenskommelse med Linnea att i oktober då Njurunda BHK har en officiell rallylydnad ska jag och Ila vara med och Linnea och Aston också! :) det blir nervöst men spännande! Får också passa på att tacka Linnea för att vi tränade dagen innan träningstävlingen.

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, det uppskattas alltid!