fredag 8 mars 2013

Kursdags.. förhoppningsvis!

Nu är jag flitig med att upptadera bloggen, precis som det alltid borde vara, eller hur?! ;)

Njurunda Brukshundklubb ska hålla en rallylydnadskurs som ska börja i april, och nu är Ila anmäld dit! :) hoppas bara att inte alla platser är upptagna redan... Jag och Ila har bara nosat på vad rallylydnad är, så det skulle vara roligt att se om det är något för oss. Vi har endast provat på det två gånger tidigare samt att jag har läst en bok om det och då var det roligt och lät spännande Så hoppas att vi kommer med!

Trevlig helg och njut av det vackra vädret!

2 kommentarer:

  1. Rallylydnad, har ingen aning om vad det är.
    Hoppas det finns plats kvar på kursen, så får jag veta vad det är :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det är en lättare variant av den "riktiga" lydnaden. Om du vill läsa om vad rallylydnad är kopierar jag in adressen till SBK, där det står mer. Ja, sedan kan ju Ila och jag visa vad det är också, men då måste ni ju komma hem!! :)) jag längtar ju efter Gulle och efter er också såklart!

      http://www.brukshundklubben.se/tavling-utstallning/tavlingsgrenar/rallylydnad/

      Kram

      Radera

Tack för din kommentar, det uppskattas alltid!