fredag 1 mars 2013

010313

I brist på nya bilder får det bli en bild från 2011 istället. :)
 
Jag tror att veckorna går fortare och fortare nuförtiden. ;) Tiden bara rinner iväg... Men i helgen är planen att vi träna lydnad i alla fall. Jag har inte riktigt bestämt mig än men jag tror att vi ska träna genom det Ila redan kan, som en repetition och sedan fortsätta med "nya" moment, som hon har fått prova på, men som vi inte har börjat att träna på allvar ännu. Det är i varje fall alltid så roligt att jobba med Ila på olika sätt, för hon blir lika glad varje gång!

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Håller med, tiden går bara fortare och fortare, tyvärr. Ibland skulle jag vilja stanna upp lite för att hinna med mera med allt som händer.
    Fin bild på Ila, det var snö 2011 också som det ser ut...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, det uppskattas alltid!