tisdag 8 november 2011

Kursen

I går var vi på kursen igen och det gick jättebra! jag är så himla nöjd efter varje gång vi har tränat, hon gör precis allt som jag säger att hon ska göra och hon är väldigt lättlärd.
I går hade hon en rejäl störning, hon kände nämligen en älg eller ett rådjur som var i skogen och hon pep för att hon ville komma lös för att kunna hitta djuret i skogen. Men jag fick påminna henne endast någon gång att vi inte var i skogen utan på lydnadsplanen och tränade och det gick jättebra sedan med lydnaden.
Men nog var hon allt nyfiken på det som luktade så gott i skogen! :)

3 kommentarer:

  1. Kul, vad duktig hon är!
    //r

    SvaraRadera
  2. Haha... ja, just nu är hon duktig! men bara för att jag skriver att hon gör allting rätt på kursen
    (som hon även gör, annars skulle jag ju inte skriva det) så kommer hon säkert att vara i helt andra tankar än att vilja lyssna på mig då. Fast vi får hoppas på att det kommer gå bra!

    SvaraRadera
  3. Vad kul att det går så bra! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, det uppskattas alltid!