fredag 31 december 2010

Gott nytt år!

Jag tänkte summera året 2010. Jag har ju fötts detta år men ändå har det hänt så mycket. Och så mycket kul! fast det tråkigtaste och jobbigaste var ju att Ludda fick somna in detta år. Men annars så har detta varit ett toppen år för oss här hemma.
Så nu hoppas vi att år 2011 också blir bra! 



I mars så fick jag en ny familj efter jag hade bott hos min uppfödare i 8 veckor.
På bilderna sitter jag i bilen på väg till mitt nya hem.
Den resan gick jättebra och jag var jättelugn och somnade och sov nästan hela vägen hem.

Förutom Ludda så fick jag en till kompis, Alfred heter han.
Han tyckte att jag var så liten så han busade väldigt försiktigt med mig.


 "syrran" Ludda & jag ute på en liten promenad.


Sedan så fick jag en till kompis, Stina. Hon är så snäll och mysig.


Sedan i år har jag gått en valpkurs på Njurunda BHK och det var riktigt kul.
Vi lärde oss mycket nytt! jag fick även ett fint diplom.


På utställningarna detta år har det även gått jättebra! jag har blivit BIS 1 två gånger utav tre.



Sedan så har jag badat en hel del denna sommar. Med mina kompisar Sessan & Isa.


Puss på dig Ila, säger Sessan.
Jag träffade även en till kompis som heter Ero. Han var lika busig som jag och han var så fin!


Jag har ju även tränat lydnad, busat en massa och gjort massa annat skoj detta år också!
Slutligen vill jag m.fl. önska ett:

GOTT NYTT ÅR!!

  

1 kommentar:

Tack för din kommentar, det uppskattas alltid!